|
|
PROJECT | FOOD PYRAMID |
Назва навчальної теми | Піраміда харчування |
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети | Основи здоров’я 7 клас, Англійська мова |
Вік учнів, клас | 6 клас, 12 років |
Стислий опис проекту Навчальний проект «Піраміда харчування» призначений для вивчення матеріалу на уроці англійської мови під час вивчення теми: Зоров’я. Їжа. У проекті беруть участь учні 6 класу. Під час проекту учні з'ясують, що таке піраміда харчування, як за її допомогою виробити звичку харчуватися повноцінно, не завдаючи шкоди своему здоровю. Учні ознайомляться з продуктами, в яких міститься багато корисних складових . Визначать значення здорового харчування. В ході проекту учні опановують методи зміцнення здоров'я шляхом вживання корисної їжі. Учні навчаться грамотно працювати з інформацією, шукати в Інтернеті актуальні факти, аналізувати їх, шукати шляхи вирішення проблемних ситуацій, співпрацювати в команді, брати на себе відповідальність за результати спільної пізнавальної діяльності, формувати образ бажаного результату проектної діяльності, критично осмислювати й шукати шляхи вирішення усвідомлених проблем, працювати на досягнення бажаного результату. Інтелектуальним результатом проекту є усвідомлене розуміння учнями необхідності вживати здорову та корисну їжу. Учні вчаться створювати власну мультимедійну презентацію, публікацію та діляться враженнями від проведеної роботи. |
|
Оцінювання З метою здійснення ефективного оцінювання роботи учнів у проекті слід розробити форму оцінювання учнівського блогу. Робота з цією формою дозволить учням здійснювати ефективне самооцінювання дослідницької діяльності, ступінь налагодженості внутрішніх і зовнішніх комунікаційних зв’язків проекту, рівень сформованості навичок ХХІ століття, зокрема здатності до критичного аналізу зібраних фактів щодо проблеми дослідження, синтезу робочих гіпотез, доцільного вибору методів і засобів їх перевірки, досягнення запланованих навчальних результатів тощо. |
|
Діяльність учнів та вчителя Перед початком проекту вчитель пропонує учням і батькам буклет про майбутній проект і запрошує їх до співпраці. На першому уроці вивчення теми вчитель ознайомлює учнів з лексикою до теми та прослуховує тексти за темою «Здорове харчування» з допомогою якого подає основні напрямки та діяльності учнів у майбутньому проекті. Перед початком проекту учні обговорюють напрямки роботи по стваренню проекту. Робота здійснюється в групах, які проводять власне дослідження за узгодженими напрямками. Результати оцінювання діяльності учнів вчитель подає в журналі оцінювання. Вчитель пропонує батькам дати згоду на створення електронної скриньки та розміщення їхніх робіт у мережі. Учні збирають відомості й цікаві факти про їжу, знайомляться з правилами здорового харчування. В ході проекту учні здійснюють опитування для визначення рівня здорового харчування учнів класу, створюють власний блог проекту й здійснюють у ньому дописи й коментарі про ідею виникнення проекту, про те, яким чином здійснювалася робота, цікаві факти. Учні під керівництвом вчителя створюють навчальну презентацію за темою «Піраміда харчування», а також публікацію, яка відображає результати діяльності у проекті. Вчитель пропонує учням форму оцінювання презентації. Учні консультуються з вчителями біології, інформатики. |